Kysely ekotuotteista – vastaa ja vaikuta

Taideteollisen Korkeakoulun tohtoriopiskelija Kirsi Niinimäki tekee tutkimusta ekologisista vaatteista ja tekstiileistä. Tutkimukseen liittyy kysely, johon liittyen alla viesti:

Arvoisa vastaanottaja

Olen Taideteollisen Korkeakoulun tohtoriopiskelija ja teen tutkimusta ekotuotteista tekstiili- ja vaatetussektorilla. Osana tutkimustani on linkin takaa löytyvä kysely, joka kartoittaa kuluttajien ajatuksia ja asenteista eettisiin ja ekologisiin tuotteisiin. Vastaamalla kyselyyn, voit vaikuttaa tulevaisuuden vaatteisiin ja kodintekstiileihin. Kyselyn täyttämiseen menee aikaa noin 15 min. Kyselyyn voit vastata netissä viimeistään maanantaihin 27.4.2009 mennessä. Voit myös tulla vastaamaan kyselyyn Kierrätystehdastapahtumaan Helsingin Kaapelitehtaalle 25.-26.4.

Linkki kyselyyn:

Kyselyyn voit vastata nimettömästä, mutta jos haluat osallistua tuotepaketin arvontaan (Finlaysonin reilun kaupan puuvillasta valmistettu pussilakanapakkaus), laita yhteystietosi sähköpostiini kyselyyn vastattuasi. Yhteystietosi ovat vain arvontaa varten ja niitä käsitellään täysin erillään kyselylomakkeesta. Arvonta suoritetaan toukokuussa.

Yhteistyöstä kiittäen

Kirsi Niinimäki