Uudistunut Green Street on nyt auki!

Tästä päivästä eli torstaista alkaen kaikki Vihreät Vaatteet -verkkokaupan tuotteet löytyvät Green Street -verkkokaupan vaateosastolta, jossa valikoimaa on vaikka millä mitalla. Green Streetin vaatteet yhdistyvät mitä mainioimmin Vihreiden Vaatteiden valikoiman kanssa:

Naisille: Huppari ja T-paita (Armedangels), farkut (Monkee Genes), tennarit (Ethletic) // Miehille: Huppari (Armedangels), T-paita (Monsieur Poulet), farkut (Monkee Genes), tennarit (Ethletic)

Uutta ja vanhaa

Minä alan siis pyörittämään Green Streetin vaateosastoa. Hyväksi havaitut tuotemerkit jatkavat uudessakin kaupassa, mutta osa myydään loppuun ja tilalle otetaan myöhemmin muita uutuuksia. Tarkoituksena on kehittää ja laajentaa vaateosastoa, ja tässä asiassa otan erittäin mielelläni vinkkejä ja kommentteja vastaan!

Lahti + Turku

Muutama päivä sitten Vihreät Vaatteet -verkkokaupan varasto siirtyi saman katon alle Green Streetin varaston kanssa täällä Lahdessa. Green Streetin Janne hoitaa tästä lähtien kaikkien tilausten pakkaamisen ja postittamisen. Minä ja Janne toimimme siis Lahdesta käsin, ja Valtteri pyörittää muita osastoja tällä hetkellä Turussa.  On erittäin kiva aloittaa yhteistyö Green Streetin poikien kanssa!

Blogi jatkaa entisellään

Tämä Vihreät Vaatteet -blogi jatkaa omana itsenäisenä osanaan yhdistymisestä huolimatta. Luvassa on pian ulkoasu-uudistus, jonka myötä blogista on jatkossa entistä helpompi löytää etsimänsä!

Avajaisviikko 28.4.-7.5.

Tänään pyörähtää käyntiin uudistuneen Green Streetin avajaisviikko. Jokaista päivää varten on omat tarjouksensa: tänään torstaina kaikki tuotteet -20%! Kannattaa myös liittyä Green Streetin Facebook-faniksi, sillä päivittäisten kilpailujen lisäksi Facebookin kautta voit osallistua arvontaan, jonka palkintona 100 euron tuotepaketti.

5 thoughts on “Uudistunut Green Street on nyt auki!

1. Kiitos kommenteista!

Monkee Genesejä tulee lisää, haussa on myös hyvä ekoalusvaatemerkki. Ja olkalaukut on myös mietinnässä – ja miksei minihameetkin! :)

2. Onnittelut muutosta :)
    Selailin eilen aika montaakin eettisten ja ekologisten vaatteiden nettikauppaa ja huomasin , että lasten vaatteita ei tungokseksi asti ole. Vauvoille ja n. 5-vuotiaaksi asti löytyy kyllä ihan kivasti, mutta isommille koululaisille ei sitten enää oikein löydykään. Sellaista valikoimaa jos saisit Green Streetille, niin olisin onnellinen :)