Vihreät Vaatteet & House of Eco Kaapelitehtaalla 15.9.2010!

Keskiviikkona 15.9.2010 Vihreät Vaatteet on mukana House of Econ syystapahtumassa Kaapelitehtaalla, Helsingissä. Tapahtumassa on esillä joukko House of Econ jäsenyrityksiä sekä mm. vaatesuunnittelija Sanna Rinne (kuva alla) ja Beibamboon lastenvaatteita.

Tapahtuman aikana järjestetään muotikuvaukset, jossa yhdistellään House of Econ jäsenyritysten vaatteita, kenkiä, asusteita ja myös huonekaluja mielenkiintoisiksi muotikuviksi. Kuvaajana toimii Antti Ahtiluoto, joka on ottanut myös Nurmi-merkin mahtavat kuvat. Kuvaustilannetta pääsee seuraamaan aivan vierestä ja voi nähdä, mitä kuvausten kulisseissa tapahtuu!

Tapahtuman tuotosta 5% menee Naisten Pankin hyväksi. Tämä rahasto tukee kehitysmaiden naisten yrittäjyyttä ja toimeentulon turvaamista kestävän kehityksen periaattein.

Vihreät Vaatteet -verkkokaupasta tapahtumassa tarjolla valikoima parhaita tuotteita. Mukana myös kaikki Nurmi-merkin vaatteet ja asusteet – sekä tietenkin kaikki Nurmi-uutuudet, kuten yläkuvan huivit. Luvassa myös mahtava Pants to Poverty -tarjous: erä alkkareita kaksi yhden hinnalla!

Tapahtuma avoinna keskiviikkona 15.9.2010 klo 17.30-19.00. Tervetuloa!

Paikka Helsingin Kaapelitehdas, käynti sisäpihalta.

P.S. Pääsetkö mukaan? Klikkaa itsesi Facebookin House of Eco -tapahtumaan!

One thought on “Vihreät Vaatteet & House of Eco Kaapelitehtaalla 15.9.2010!

1. Pingback: Naisten Pankki