Vihreät Vaatteet Kierrätystehtaalla 24.-25.4.2010

Vihreät Vaatteet on tänäkin vuonna mukana Kaapelitehtaalla järjestettävässä Kierrätystehdas-tapahtumassa 24.-25.4.2010. Tänä vuonna tosin tapahtuu isommin: Vihreät Vaatteet on mukana Kierrätystehtaalla muiden House of Eco -jäsenien kanssa. Meidän lisäksi House of Ecosta tulee olemaan paikalla IpanaJamit, Matteria, Yalo, Punainen norsu, Idun’s Apple, Mifuko, Unkai ja Humbugi Asuste.

Lisää tapahtumasta Kierrätystehtaan sivuilta.

Lisäksi tulette näkemään jotain upouutta ja jännää.. Nimittäin minun NURMI-merkkini vaatteet ja asusteet ovat ensi kertaa nähtävillä Kierrätystehtaalla! Pian lisätietoa ja kuvia tulevasta mallistosta.

Kannattaa siis ehdottomasti tulla käymään! Kierrätystehdas auki la-su klo 10-17.

2 thoughts on “Vihreät Vaatteet Kierrätystehtaalla 24.-25.4.2010

1. Hei,

tämä kysymys ei liity mitenkään tähän aiheeseen, mutta olen etsimässä ekologista hääpukua. Mistä kankaasta tehty puku olisi mahdollisimman ekologinen (mutta kuitenkin mahdollisimman rypistymätön, hiostamaton jne.)

1. Yksi oikein hyvä vaihtoehto on etsiä hääpuku käytettynä. Jos puku ei ole aivan sopivan kokoinen, voit viedä sen ompelijalle muokattavaksi.